While I’m at it…

Maybe another New Year’s res should be that I go through with my plans somewhat… Like booking my flight home or say perhaps filling out my application for Uni. Like, soonish.

Maybe…

One Comment to “While I’m at it…”

  1. Men buuu, sluta skriv på engelska. Jag inte prata engelska. Samla nu ihop pengar Lucce så ses vi i Tokyo i mars istället. Är där i 10 dagar. Kom så leker vi på Disney Land och Disney Sea. Och i Shibuya. Och Takeshita doori, Shinjuku, Akihabara. You name it. Du behöver lite vacation. Jag har ny blogg: lafemmetheresa.blogg.se. Kommentera hos mig jaaao, vi måste hålla kontakten ju. Jag e kass på det , jag vet. Men då är vi två om det haha. Puss på kinden.

Leave a Reply

