Touchdown HK


1. View from plane Moscow-Hong Kong 2. View over Hong Kong as we laaaand 3. Gucci scrapin that sky

I’m alive. Feeling right at home. For your information. Good night and good luck.

2 Comments to “Touchdown HK”

  1. Ey
    Wow, jag saknar dig. Har du det bra? Men.. don’t do this to me. Ser gucci-skrapan och känner längtan vakna inom mig. Jag vill till Hongkong. Jag Måste till Hongkong. Och jag har precis signat upp mig på fem år i Umeå. Ingenstans att bo men börjar om en vecka. Anyway. SHIT. Jag kommer och hälsar på.
    Shit.
    Jag var lugn och skön men så såg jag tredje bilden och bara WHAAAAAAA.
    I <3 HK. Som sagt, jag fick tröjan.. Och jag gör verkligen det.
    Puss.

    • Finaste Maria! Jodå, jag är fortfarande grovt jetlaggad men bestämt mig att sätta ordning på saker. Väntar tills imorgon då jag ska springa o fixa visum till Mainland för att hälsa på kompisar i en vecka. Wish you were here! Behöver någon som sparkar igång mig fan, jag segar för mycket. O nu när jag väl var ute o hängde så blir jag stalkad av nån ginger indier. Haha. Fan vad tiden går snabbt, men det löser sig. Det är Umeå, folk är söta, visst får du husrum snart! O sen kan du jobba på IKEA på loven, spara ihop pengar, fira något nyår med HK o moi. Hao bu hao?

      WHAA komkomkom, HK eagerly awaits thee <3 meeeegaKRAM

      o VARFÖR har du lagt ner Facebook om jag får fråga?? xP

Leave a Reply

